15 saker innan jag dör!

Här kommer femton saker jag ska göra innan jag dör, allt är fullt möjliga också :)
1. Ha en förmögenhet på minst 10 miljoner kronor.
2. Äga en Mercedes-Benz Cl 65 AMG.
3. Resa genom Ryssland på Transsibiriska järnvägen. (Moskva till Peking)
4. Hoppa fallskärm.
5. Besöka alla världsdelar.
6. Resa med motorcykel i Europa.
7. Ta en springnota.
8. Bli någon form av chef inom Säpo.
9. Gifta mig.
10. Flytta utomlands efter pension.
11. Gå på live konsert med Linkin Park.
12. Vara uteliggare i en vecka.
13. Gömma mig på Ikea innan stängning och stanna där över natten.
14. Besöka världens sju nya underverk.
15. Dyka med hajar.

/Henrik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0