Fyfan! :D

Tänkte slänga upp ett par roliga historier om toalettbesök. Historierna är 100 % sanning :D

1:
"Skiter aldrig borta i skolan eller så. Kmr hem efter en sen dag 8 till 4 så ungefär halv fem är man hemma o det har bubblat i magen sen tre efter lunchen. Så det trycker på som fan när man kliver av bussen o frågar sig själv om man ska springa eller inte då känns det fan värre. Så halvägs in på min uppfart sliter ja av mig väskan drar upp dragkedjan då jag endast har några få meter kvar till mitt hus.

Med byxorna halvt nere o jackan slängd på golvet rusar Mamma fram! Hej ,hur har det varit i skolan osv jag har gjort mat till dig osv. Men ja nonchalerar bort det o skriker "flytta på dig förihelvete" sagt o gjort flytta jag henne ! Nu fifflar man med kalsongerna men efter nån sekund sitter man där för sig sj.. Känslorna blir blandade liksom min avföring. Glad o lättad blir ja över att ja inte brunade ner byxorna men oxå hur fan man ska få ut jäveln.

Efter timmars tryck så är falukorven stenhård o bred . Är fasen rädd för att nån ringmuskel kollapsar, så ja håller inne lite o sen trycker man fanimej på som fan! Och man känner hur den smalnar av o slinker ner i toan med ett bastant plums så skvättar ändå upp i det såkallade utöjda tvåan som mer eller mindre skulle kunna kallas tingsta tunneln vid det har laget. Sen så får man drn där känslan att allt löst sig ,ni vet va jag menar! "

Hahaha den va bra va;)
Slänger upp en till!

2:
"Var på semester i Cypern tror jag det var. Vi for ut till någon fin strand man "måste se". Bussfärden dit ut tog 2 timmar och var i en stekhet plåtlåda. Att kalla den för buss vore fel. Var på stranden hela dagen med familjen och badade och hade roligt. På eftermiddagen kände jag att nu börjar bli bajsnödig. Då var det 2-3 timmar kvar tills vi skulle fara hem mot hotellet igen. När vi skulle kliva på bussen var jag så extremt skitnödig att jag trodde jag skulle sprängas. Då återstod ytterligare 2 timmars stekhet färd hemåt i en skumpig plåtlåda. Självklart tyckte mina syskon att min situation var ytterst rolig, och passade på att peta mig på magen. Jag stod med fingrarna i arslet i 2 timmar för att jag inte skulle skita ner mig. När vi väl kom av bussen var det första vi började göra att leta efter en toalett.

Helt plötsligt ser morsan bokstaven "W" på en dörr och vi chansar och springer in dit. Visar sig vara någon sunkig arabbutik. Morsan börjar hetsa dom på engelska om att jag är bajsnödig som fan och bara måste få låna toan. Dom såg på mig och förstod att det var allvar och släppte in mig. Det som kom ut var fan inte bajs. Jag ylade när det bara sprutade ut ur mig i säkert en minut. Efteråt bara sved det i krysset. Men samtidigt var det skönt som fan."

Haha tack för mig, hoppas Julia skriver nåt mer vettigt;)
/Henrik



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0