Lista!:D

1. Fullständigt namn? – Henrik Sjödin.

2. Tkr du om din mamma & pappa? – Jarå.


3. Vart bor du? – Härnösand

4. Bor tillsammans med? – Mamma, Pappa, Syster.


5. Husdjur? – Nej.


6. Färg på ditt hus? – Beige.


7. När är du född? – 20 maj 1995


8. Födelsemärken – Ingen aning.


9. Vilket år tog du studenten? – 2014 tror jag.


10. Något jobb? – Nej.


11. När ska du sova ikväll? – senast kl 00.00


13. Duschat idag? – Ja, två gånger.


14. Kramat någon idag? – Nej :/


15. Pussat någon idag? – Nej :/


16. Vad har du ätit? – 2 mackor, lunch och middag.


17. Dagens klädsel? – Skjorta, tröja och chinos.


19. Dagens sötnos? – Jag själv.


20. Dagens roligaste händelse? – Mitt skämt vid lunchen på skolan :D


21. Har du många vänner? – Jodå, men är inte med alla så jättemycket.


22. Hur många vill du ha sex med? – Haha jag vet inte.


25. Hur många har varit otrogna med dig? – 1.


27. Har du pojk-/flickvän? – Nej.


28. Vem pratade du med i telefon senast? - Musa


29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Hannah: ”Inte jag heller, herregud vad pinigt det var :$”


FAVORIT:


31. Film? – Vet inte.


32. Låt? – Haha det finns 1000 favoritlåtar :D


33. Mat? – Oxfilé


34. Dryck? - Juice


37. Stad? – Stockholm och Göteborg duger väl:)


38. Land? – Sverige tror jag faktiskt


39. Ämne i skolan? – Historia, Samhällskunskap.


40. År? – Jag vet inte, 1995 till 1997-98 eller nåt för då behövde jag bara sitta i en barnvagn :D


SENASTE:


41. Personen du tänkte på? – Pass


42. Personen du kysste? – Inte värd att nämnas i denna lista.


43. Gången du spydde? – Ingen aning:)


44. Gången du grät? – Minns inte:)


45. Pizzan du åt? – Pizza med oxfilé och massa saker:p


46. Gången du var i Göteborg? – Minns inte, det var iaf längesen:(


47. Gången du var i Stockholm? – 2009 kanske:)


48. Gången du var full? – Aldrig varit


49. Gången du var hög? – Aldrig varit


ANTINGEN ELLER:


51. Svart eller vitt? - Svart


52. Hund eller katt? - ingen


53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemmamys


54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel


57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Inget förmodligen..


58. Ragga eller bli uppraggad? –Uppraggad.


59. Big brother eller paradise hotel? – Samma som fråga 57.


60. Svart hår eller blondt? – Blond.


61. Blå ögon eller bruna? - Blå ögon


62. Choklad eller lakrits? – Choklad.


63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg.


64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger


65. Coca-cola eller fanta? – Cola.


66. Pizza eller kebab? - Pizza


67. Randigt eller prickigt? - randigt


68. Älska eller älskas? – Båda.


69. Leva eller dö? – Leva.




ANTAL:


70. Personer du älskar? – Vet inte såhär på rak arm, 6-7 stycken kanske.


71. Personer du hatar? – Oj, 10+ iaf


72. Personer som sagt att de älskar dig? – Typ 50;) Nä men 2-3.


73. Personer du hånglat med? – En för mycket.


75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – 0


76. Gånger du haft minnesluckor? – En gång kanske


77. Piercingar har du? – 0.


78. Personer du saknar just nu? – Kanske 1-2.


79. Gånger ditt hjärta brustit? – Inte asmånga:)


VEM:


80. Vill du kyssa nu? – Jag vet inte.

81. Ska du träffa imorgon? – Klassen, kanske laget, mamma, pappa, syrran osv.

82. Sjöng du senast för? - Mig själv


83. Hade du senast en msn-konversation med? Minns inte.

84. Spelade du tv-spel med senast? – Någon i Kanada.

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Haha har inte tänkt på det, men nån som betyder mycket!:)


86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – 10+


87. Förtjänar att dö? – Haha ingen kommentar.


89. Vill du sova bredvid inatt? – Dig.

VAD:


90. Gör dig glad? – Cashmoney;)


91. Gör dig ledsen? – Jag vet inte.


92. Vad vill du helst göra nu? – Ha helg.


93. Önskar du att du slapp göra? – Störa mig på allt:)


94. Vill du ha nu? – En hög med pengar :D


95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Kläder och pengar:)


96. Längtar du till? – Vet inte, Jul kanske.


97. Tycker du om dina betyg? – Såklart!


98. Ångrar du i ditt liv? – Haha ingen aning:)


99. Är det bästa som har hänt dig? Att denna lista e slut :D

/Henrik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0