Parka från Bubbleroom

 
Hejhej!
Köpte en jacka från Mouli på http://www.bubbleroom.se nu när det börjar bli kyligt här uppe i norrland. Det är den bästa jackan som jag någonsin har haft! Fin färg, passar till det mesta, många fickor, bra dragkedja, tydliga reflexer så man syns när man är ute och även ett snörlås i midjan. Jag var först tveksam till att köpa den med tanke på att det handlar om ganska mycket pengar (3999:-) Men nu i efterhand ångrar jag mig inte en sekund. Den är absolut värd 3999 kronor. I mina ögon så passar denna jacka mig bättre än en kortare jacka som slutar vid midjan eller några centimeter nedanför eftersom att jag är lång, 188 centimeter närmare bestämt. Men det är ju bara en smaksak. Men oftast ser långa personer bättre ut i en lång jacka och kortare personer ser bättre ut i korta jackor. Detta på grund utav att överkroppen ser längre ut och benen kortare. Man får då känslan av att personen "sitter fast i marken".
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0