Mina favoritkläder!

Hej!
Jag och Julia tänkte skriva om olika saker varje dag ett tag framöver och jag börjar nu med att visa mina favoritkläder!:) 
Bild 1: Väska från Fred Perry, 699:- Köpt på Tetre.
Bild 2: Mina skor, 850:- tror jag. Köpt på Zalando.se tror jag.
Bild 3: Fred Perry Zip, 800:- Köpt på Stadium
Bild 4: Fhonetics Pull-Over, 1095:- Köpt på Fashionsland.se
Bild 5: Boomerang Pull-Over, 1000:- Köpt på Bernad och Bianca
Bild 6: Filippa K chinos, 1200:- Köpt på Bernad och Bianca
Bild 7: Scotch&Soda skjorta, 1000:- Köpt på 654.se
Bild 8: Lappen i min skjorta, "Made With Love" 
 
Har även ett par Filippa K jeans som jag gillar, men dom är i tvätten så kunde inte ta bild :(
 
  
/Henrik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0