Mitt bäst köp.

God eftermiddag:)
Idag tänkte jag skriva om två av mina bästa köp. Det första är en bandyklubba. Det är en klubba som är gjord av kolfibrer och har en kärna av trä. Precis innan bladet börjar finns det åtta stycken hål som ska minska luftmotståndet, haha. Man får iaf till grymma skott med den och jag kommer inte tveka på att köpa en ny om den går av. Den kostar 1250 kronor, det är ganska mycket, men den är värd varje krona.
Mitt andra bästa köp är min iPod Touch med 32 GB. Den är svart och just nu har jag exakt 1068 låtar i den och 35 appa/spel. Anledningen till att jag köpte den var för att min mobil dog då jag lyssnade på musik, så jag köpte iPoden på Cdon.com för typ 2000 kronor, den är också värd varje krona i mina ögon!:)
Lägger bara upp bild på klubban för jag antar att alla vet hur en iPod ser ut:)
 
/Henrik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0